יום ראשון, 25 בדצמבר 2011

מחשבת החינוך - סרט (ועבודה)


עבודה במחשבת החינוך

סיכום הדברים שבועז אמר בכיתה - 

הסרט מציג את האידיאלוגיות החינוכיות.
מהן האידיאולוגיות שמופיעות בסרט?
לא רשימת מכולת.
בסוף הסרט מתרחש אירוע טרגי.
השאלה המרכזית היא להסביר את המתח האידיאולוגי שמביא לאירוע המיוחד והקשה בסוף הסרט.
כלומר, יש מתח פנימי בין האידיאולוגיות.
אפשר לתת כל תושבה - אינידוודאציה ואקולטורציהף משהו שמתחפש למשהו.
לא מחפשים תשובה נכונה אלא יפה.
עד 700 מילים - 2 עמודים.
לעוד שבועיים.
כמו שמגישים עבודה - שם תאריך.
כתב 12 דיוויד - רווח כפול או 1 וחצי.
מהן האידיאולוגיות, מהן הביטויים שלהן, באיזה אופן בא לידי ביטוי המתח בי האידיאולודגיות וכיצד שזה משפיע על האירוע הטרגי שבסוף?

הסרט - ללכת שבי אחריו.

אנחנו מדברים על סוציאליזציה, אינדיווידואציה ואקולטורציה.


העתקה מהלוח:

- מהן האידיאולוגיות שבאות לידי ביטוי בסרט?
תארו את המתח בינהן והסבירו איך מתח זה משפיע על האירוע הטרגי שבסוף הסרט.
יש להשתדל לבסס את החיבור על תובנות וטקסטים שנלמדו עד כה בקורס.